Az ALDI a britek kedvenc üzletlánca
A YouGov legújabb adatai szerint az ALDI a brit vásárlók kedvenc üzletlánca. A felmérés szerint a német diszkont, mely egyben Nagy-Britannia negyedik legnagyobb szupermarketlánca, kedveltség tekintetében megelőzte a Big4 élelmiszer-kereskedőket, valamint az M&S-t és a Lidlt is.
Egy 39 FMCG-terméket tartalmazó kosár az ALDI-nál 16,65 fonttal – vagyis 25%-kal – kerül kevesebbe, mint az azonos tartalmú kosár a legdrágábbnak bizonyult Waitrose-nál.
A diszkontlánc szerint az alacsony árak sosem mennek ki a divatból, ezért is szeretik oly sokan – és fogják a jövőben is szeretni – az ALDI-t.
A kedvező árú, kiváló minőségű termékek kombinációjának köszönhetően csak az elmúlt egy évben mintegy egymillió új vásárlót sikerült megnyernie a szigetországban az ALDI-nak, amely nemrégiben jelentette be, hogy az elkövetkező két évben 1,4 milliárd fontot invesztál az expanzióba.
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
Related news
E.ON Drive Infrastructure expands its e-charging network at ALDI with a development worth more than two billion forints
E.ON Drive Infrastructure Hungary (EDRI) is increasing the performance of…
Read more >Heinz unveils zero-sugar and salt ketchup
Heinz has unveiled its latest product, ‘Heinz Tomato Ketchup Zero’,…
Read more >Aldi seeks 1,000 store staff in major recruitment drive
Aldi has launched a major recruitment drive to support its…
Read more >Related news
GKI analysis: Why do Hungarian households live more poorly than anyone else in the EU?
Imagine that the residents of every EU country shop in…
Read more >KSH: industrial producer prices decreased by 0.7 percent in May 2025 compared to the previous month, and increased by an average of 6.9 percent compared to a year earlier
In May 2025, industrial producer prices were 6.9 percent higher…
Read more >Consumption drives the economy
According to the latest forecast by the Balance Institute, the…
Read more >