New fan-inspired brand campaign by Airwaves
Airwaves, the sugar-free chewing gum brand in the Mars portfolio, is reaching out to consumers through an integrated campaign inspired by fan feedback.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/6-7.
The new campaign is based on experiences shared by fans on social media. These honest, spontaneous comments inspired the striking, surreal imagery of the AIRWAVES. RIDE THE WAVE campaign, which demonstrates the powerful minty freshness of this chewing gum.
Related news
Mars partners to accelerate renewable energy efforts with GoldenPeaks Capital
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New structure, old strengths
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mars invests €1 billion in the European Union
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Grapevine golden yellow disease has already appeared in the Pannonhalma wine region
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Hungary joined the donation convoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kifli.hu’s parent company and AutoStore are creating a world-first, AI-driven center
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >