New fan-inspired brand campaign by Airwaves
Airwaves, the sugar-free chewing gum brand in the Mars portfolio, is reaching out to consumers through an integrated campaign inspired by fan feedback.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/6-7.
The new campaign is based on experiences shared by fans on social media. These honest, spontaneous comments inspired the striking, surreal imagery of the AIRWAVES. RIDE THE WAVE campaign, which demonstrates the powerful minty freshness of this chewing gum.
Related news
Mars invests €1 billion in the European Union
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mars named to TIME magazine’s list of the world’s best companies for 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mars achieves another 1.9% reduction in absolute greenhouse gas emissions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Business sentiment improved slightly in September in the euro area and the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Our food waste has decreased by a third in the last 8 years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PET bottles get a new look: 25% recycled content mandatory from January
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >