New fan-inspired brand campaign by Airwaves
Airwaves, the sugar-free chewing gum brand in the Mars portfolio, is reaching out to consumers through an integrated campaign inspired by fan feedback.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/6-7.
The new campaign is based on experiences shared by fans on social media. These honest, spontaneous comments inspired the striking, surreal imagery of the AIRWAVES. RIDE THE WAVE campaign, which demonstrates the powerful minty freshness of this chewing gum.
Related news
Mars Invests $5 Million in Groundbreaking Agricultural Science Research to Advance the Future of Peanuts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mars partners to accelerate renewable energy efforts with GoldenPeaks Capital
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New structure, old strengths
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Present your innovation at the SIRHA Budapest 2026 exhibition!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >21st European Trade Day – A new concept and strengthening of partnership are needed
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian intermodal traffic is about to change pace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


