Agrosprint’s motto: Healthy, natural and convenient
Agrosprint produces frozen food products in Karcag and Nyírlugos, 80 percent of which are exported to 45 countries. Innovation work is very important in the company’s strategy, with one of the goals being turning Hungarian shoppers into health-conscious consumers – told Csilla Fülöp, marketing and PR manager.

Csilla Fülöp
marketing and PR manager
Agrosprint
Agrosprint was established as a family enterprise 29 years ago and today the company employs 300 people. They are cooperating with nearly 500 farmers. Since 2019 Agrosprint has been a Hungarian Product trademark user. Ms Fülöp added that their objective is to make products which are healthy, natural and convenient. Their latest innovation, Sprint Smoothie Mix products are perfect examples of this. //
Related news
Absolute Live: a trendsetter among Hungarian sports drinks for 16 years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian Product trademarks underline the true value of AGROSPRINT products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Community and partnership
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dea Frankó Csuba at the Inno d’Or conference: a future that can be shaped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chinese platforms accelerate warehouse growth across Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coffee, Creativity, Community – Caffè Vergnano Barista Championship 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >