Auchan: The Beaver Campaign helps Semmelweis University’s Pediatric Clinic with high-value medical equipment
We first met the initiative in 2019, when Júlio, the one-toothed little hero, flooded the shelves of the store chain, and last year his little sister Júlia, also joined the action. As part of the successful campaign, 24 million HUF was raised thanks to customers and Auchan, so the clinic can purchase modern ultrasound equipment that facilitates the recovery of many children every year.
Related news
Sustainability in the pressure of time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan hit by another cyberattack
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan takes a new direction: the hypermarket chain would take things to the next level with smaller stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Eurozone economic activity strengthened minimally in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi opens earlier from Sunday – this is how they are transforming their stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New lipstick collection within the Nora Beauty range
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >