A Hungarian male spends an average of 2500 HUF on cosmetics
Men in Hungary still believe in the trinity of shower gel, shampoo, and deodorant, but there is no big difference between the two sexes in terms of monthly spending – the results of the representative research conducted by the CD cosmetics brand and the NRC market researcher reveals – Világgazdaság Online wrote.
The majority of both sexes, spend 2500 HUF or less on beauty products every month: 68 percent of the ladies and 66 percent of men do not go above that value. A significant difference between the two sexes is that 29 percent of women are willing to pay more for cosmetics in the drug stores, while for men it is only 19 percent. (vg.hu)
Related news
New products in the shower and outside!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Men’s hair care: style and innovation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Demand for sustainable cosmetics is little in Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dm babybonus for expectant mothers and families with young children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mobile banking is part of everyday life
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >