A price strategy instead of a price war
During 2022, METRO also adapted its pricing to the use of the multi-channel wholesale model, and the past months proved that this was not only competitive, but also a win-win solution.
The stronger enforcement of wholesale aspects was preceded and justified by the assessment of customer needs and the observation of customer behavior. The number of people who visit METRO’s thirteen domestic stores and take delivery amounts to 400,000 people, and the key customers are the catering industry players who generate the most traffic (40,000 customers) and retailers (30,000 customers).
Related news
Wholesale 2025: growth under margin pressure
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >METRO’s Tasty Hungary initiative has been launched
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Italian cuisine 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Refreshing dreams, sour reality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Trade isn’t an obstacle – it can also be a tool for sustainability
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Knowledge transfer and agricultural digitalization: Széchenyi István University and Magro.hu sign cooperation agreement
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >