Arany Ászok, the cool beer!
The Arany Ászok is launching a new communication platform and, at the same time introduces a new, unpasteurized product variation in its upcoming campaign, the Arany Ászok Frissenszűrt. The creating of the creative strategy and campaign is linked to the Human Telex Advertising & Event advertising agency.
The Dreher Breweries have repositioned the Arany Ászok brand. The preliminary research has confirmed that brand lovers appreciate the straightforward, no-frills, clear speech, so the new communication promises no more or less than that the Arany Ászok is a cool beer.
The creative concept and the development of the campaign are by the Human Telex Advertising & Event advertising agency.
Related news
AB InBev in talks to replace Heineken as UEFA beer partner
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Anheuser-Busch Bud Returns to Germany to Celebrate Its 150th Anniversary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Molson Coors to cut 400 corporate jobs as it positions itself ‘beyond beer’
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
SPAR: closer to generation Z – instant shopping, cool products and social experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Goose season is in full swing: record quantities of St. Martin’s Day delicacies are being sold!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The NOE and CBA fundraising campaign runs from Friday to Sunday
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


