Arany Ászok, the cool beer!
The Arany Ászok is launching a new communication platform and, at the same time introduces a new, unpasteurized product variation in its upcoming campaign, the Arany Ászok Frissenszűrt. The creating of the creative strategy and campaign is linked to the Human Telex Advertising & Event advertising agency.
The Dreher Breweries have repositioned the Arany Ászok brand. The preliminary research has confirmed that brand lovers appreciate the straightforward, no-frills, clear speech, so the new communication promises no more or less than that the Arany Ászok is a cool beer.
The creative concept and the development of the campaign are by the Human Telex Advertising & Event advertising agency.
Related news
AB InBev in talks to replace Heineken as UEFA beer partner
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Anheuser-Busch Bud Returns to Germany to Celebrate Its 150th Anniversary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Molson Coors to cut 400 corporate jobs as it positions itself ‘beyond beer’
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Gergely Gulyás: margin reduction will remain until February 28th and will be expanded to include additional product lines
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Waterfowl season begins: this is when most of the annual quantity of ducks and geese is sold.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl extends partnership with UEFA Women’s National Team until 2030
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
