Arany Ászok, the cool beer!
The Arany Ászok is launching a new communication platform and, at the same time introduces a new, unpasteurized product variation in its upcoming campaign, the Arany Ászok Frissenszűrt. The creating of the creative strategy and campaign is linked to the Human Telex Advertising & Event advertising agency.
The Dreher Breweries have repositioned the Arany Ászok brand. The preliminary research has confirmed that brand lovers appreciate the straightforward, no-frills, clear speech, so the new communication promises no more or less than that the Arany Ászok is a cool beer.
The creative concept and the development of the campaign are by the Human Telex Advertising & Event advertising agency.
Related news
The Kraft Beer Festival starts on Thursday in the Dürer Garden
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The team is back together: Borsodi is once again the official beer of the Hungarian men’s national football team
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Downtown Beer Festival has begun
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Taste the cuisines of 13 nations and regions at Auchan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Ministry of Agriculture and Metro Trading Ltd. signed a cooperation agreement
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coffee, Creativity, Community – Caffè Vergnano Barista Championship 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >