Coca-Cola performs well in the USA
In the second quarter of 2016 Coca-Cola Co.’s sales dropped 5.1 percent, by USD 11.5 billion. All regions performed worse than before, with the exception of North America, where sales were up 2.2 percent. Coca-Cola, PepsiCo Inc. And Dr Pepper Snapple Group expect further sales drop as more consumers are turning to healthier products.
Related news
This is how Coca-Cola and Budapest Bike Maffia support communities during the brand’s Christmas campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola, Philadelphia, Nutella Among Top FMCG Brands In Western Europe: NIQ
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GVH: Coca-Cola changes its distribution contracts as a result of the competition authority’s proceedings
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Milestone in supplier relations – Rossmann organized the Supplier Conference with the participation of more than 100 partners
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nutella® at the Advent Basilica Christmas Market – the iconic brand will have its own stand
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A return to the basics of classic bar culture: the Lazy Lion bar has opened in Adria Palace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
