Trademagazin > News and articles > Market News > AMC: own-brand products may be one of the breaking points for Hungarian food producers
AMC: own-brand products may be one of the breaking points for Hungarian food producers
🎧 Hallgasd a cikket:
Consumer confidence in own-brand products is growing, the market can be expected to strengthen further, and this segment could also be one of the breakthroughs for the success of Hungarian food producers, the Agrármarketing Centrum (AMC) told MTI on Thursday.
For the 14th time this year, the Agrármarketing Centrum organized a Community national stand for Hungarian food producers at the PLMA “World of Private Label” trade fair for producers and distributors of its own branded product between 31 May and 1 June 2022 in Amsterdam, where exhibitor of 70 countries were present. (MTI)
Related news
Hungarian Food Business Programme – 2025 in review
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian egg white slices were also bitten into in Vilnius and Riga
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Egy pénzszállítóban nincs annyi, mint amennyit most a kakaó ér
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
László Pekó: “Coop isn’t just a network, it is a way of life – and has been for 30 years”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Winners of the 2025 Retailer of the Year award announced
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: significant price drop in the pork market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
