Aldi: Spanish families plan fresh produce buying the most
A report by Aldi Spain has found that Spanish families plan fresh produce buying the most before they go grocery shopping. The report says 9 out of 10 Spanish consumers plan milk, vegetables and fruit purchases in advance, followed by fresh fish, fresh meat and eggs. Aldi added that consumers tend to compulsively purchase fruit and vegetables, because they love to discover new varieties.
Related news
Bel to invest in The Laughing Cow production in Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Action reaches milestone: 100 stores in Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl unveils its largest logistics centre in Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Holiday spending trends: affordable gifts, experiences and premium foods take center stage
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A surprising turn on eMAG: more people are ordering PCs on installments than refrigerators this Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >It took just one day for vegans to stop looking like hippies – this is what the Vegan Summit Budapest was like
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

