Aldi: Spanish families plan fresh produce buying the most
A report by Aldi Spain has found that Spanish families plan fresh produce buying the most before they go grocery shopping. The report says 9 out of 10 Spanish consumers plan milk, vegetables and fruit purchases in advance, followed by fresh fish, fresh meat and eggs. Aldi added that consumers tend to compulsively purchase fruit and vegetables, because they love to discover new varieties.
Related news
Covirán Upgrades Over 100 Stores In Spain And Portugal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary in the TOP 10 list of European fresh vegetable exporters
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The joint donation of JYSK and the Hungarian Food Bank Association provided assistance to thousands of people in need
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hand-made mini dessert wonders were served at Gundel’s table
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nébih suspends the activities of another bakery
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >