Aldi: Spanish families plan fresh produce buying the most
A report by Aldi Spain has found that Spanish families plan fresh produce buying the most before they go grocery shopping. The report says 9 out of 10 Spanish consumers plan milk, vegetables and fruit purchases in advance, followed by fresh fish, fresh meat and eggs. Aldi added that consumers tend to compulsively purchase fruit and vegetables, because they love to discover new varieties.
Related news
Lidl Spain Transforms Plastic Waste Into Garbage Bags
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Zalando launches in Portugal and introduces beauty in Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Covirán Upgrades Over 100 Stores In Spain And Portugal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ’s commentary on the latest inflation data
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The government is extending the margin reduction to additional products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The growing trend has been broken: Hungarians plan to spend the same amount on Christmas this year as last year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

