ALDI: a spanyol családok tervezik meg leginkább frissáru-vásárlásaikat
Az ALDI Spain jelentése szerint a frissáru-vásárlásokat tervezik meg leginkább a spanyol családok: tíz spanyol fogyasztóból kilenc tervezi meg a tej-, a zöldség- és a gyümölcsvásárlást a szupermarketek felkeresése előtt, amit a sorban a friss hal, a friss hús és a tojás követ.
A lánc elmondta, hogy a fogyasztók az új termékek, termékváltozatok iránti érdeklődésük okán hajlamosak zöldséget és gyümölcsöt és zöldséget megrögzötten vásárolni. Az ALDI szerint a gyümölcsök igazi élvezeti kategóriaként működnek, ugyanis a vásárlók szeretnek új ízeket kipróbálni.
A friss hús és a kenyér iránti érdeklődés tavaly csökkent: ezeket a kategóriákat az előző évhez képest kisebb mennyiségben és ritkábban vásárolták, aminek okát az ALDI a vendéglátóiparban 2020-ban bevezetett korlátozásokban látja, amelyek miatt a családok kénytelenek voltak több húst otthon fogyasztani.
Kapcsolódó cikkeink
Zöldítené lábnyomát a Coviran
A spanyol kiskereskedelmi szövetkezet, a Coviran karbonlábnyomának csökkentése és hálózatának…
Tovább olvasom >Tavaly 5%-kal bővült a spanyol Alcampo saját márkás választéka
A spanyol Alcampo hiper- és szupermarketlánc mintegy 281 saját márkás…
Tovább olvasom >Még több saját márkás terméket kínál a Makro Spanyolországban
Négyszáznál is több saját márkás cikkelemet vezetett be a Makro…
Tovább olvasom >További cikkeink
GVH: Indokolt a versenytörvény egyes módosításainak halasztása
A Gazdaság Versenyhivatal (GVH) egyetért a versenytörvény egyes tervezett módosításainak…
Tovább olvasom >Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >