Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > Albert Heijn: Nutri-Score labels on private label products
Albert Heijn: Nutri-Score labels on private label products
🎧 Hallgasd a cikket:
Albert Heijn attaches Nutri-Score labels to further 6,000 PL products in their electronic price tags and shows the Nutri-Score logo next to the products on its website and in its app. The retailer also said that it will keep customers posted about the process in detail and will monitor shoppers’ feedback in the coming months.
Related news
MMSZ Green Club meeting at Danone: sustainable operations in practice
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Albert Heijn uses data to combat food waste
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Plants reimagined
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Egg market 2025: rising prices, declining production and new export opportunities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artificial meat: revolutionary innovation or uncertain future?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mars named to TIME magazine’s list of the world’s best companies for 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >