Albert Heijn: Nutri-Score címke a saját márkás termékeken

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 02. 21. 13:11

Az Albert Heijn saját márkás termékeinek Nutri-Score címkével ellátásának második fázisába ért: mintegy 6000-rel bővült azon saját márkás termékek száma, melyek elektronikus árcímkéjén szerepel a Nutri-Score tápértékjelölés, illetve az egyes termékek mellett megjelenik a Nutri-­Score logó a lánc applikációjában és weboldalán is. A tápértékjelöléssel ellátott termékek számának növekedése ezzel nem áll meg.

A lánc továbbá jelezte, hogy a folyamatról részletesen tájékoztatja a vásárlókat, és folyamatosan vizsgálja a visszajelzéseket is.

Az Albert Heijn állítása szerint ő kínálja a legszélesebb választékot A és B minősítésű termékekből, és évek óta folyamatosan dolgozik a sajátmárkás-termékstruktúra javításán.

Kapcsolódó cikkeink