Albert Heijn: Nutri-Score címke a saját márkás termékeken
Az Albert Heijn saját márkás termékeinek Nutri-Score címkével ellátásának második fázisába ért: mintegy 6000-rel bővült azon saját márkás termékek száma, melyek elektronikus árcímkéjén szerepel a Nutri-Score tápértékjelölés, illetve az egyes termékek mellett megjelenik a Nutri-Score logó a lánc applikációjában és weboldalán is. A tápértékjelöléssel ellátott termékek számának növekedése ezzel nem áll meg.
A lánc továbbá jelezte, hogy a folyamatról részletesen tájékoztatja a vásárlókat, és folyamatosan vizsgálja a visszajelzéseket is.
Az Albert Heijn állítása szerint ő kínálja a legszélesebb választékot A és B minősítésű termékekből, és évek óta folyamatosan dolgozik a sajátmárkás-termékstruktúra javításán.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre több a minőségi növényi alapú saját márkás termék
A PLMA adatai szerint az európai saját márkás eladások 2023-ban…
Tovább olvasom >Tavaly 5%-kal bővült a spanyol Alcampo saját márkás választéka
A spanyol Alcampo hiper- és szupermarketlánc mintegy 281 saját márkás…
Tovább olvasom >Megnyílt a REWE első 100%-ban növényi alapú élelmiszerüzlete Berlinben
Megnyílt a német REWE első tisztán növényi alapú szupermarketje Berlinben,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon évente mintegy kétmillió tonna élelmiszer-hulladék keletkezik
Az indokolatlan fogyasztás környezeti veszélyeire és a hulladékok újrahasznosításának fontosságára…
Tovább olvasom >„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >