The Hungarian consumer awareness is low according to a survey
The Hungarian consumer awareness is low according to a survey. In more than half of the quality complaint cases the customers do not complain.
In case of unsuccessful complaint, only one-fifth of them are turning to the consumer protection authority, while using the arbitration board occurs only occasionally – according to the consumer awareness and attitudes prospecting survey of CP Contact. (MTI)
Related news
KSH: the European Population Health Survey will end in the middle of next month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Consumer Protection Authority has ordered an Advent food safety inspection
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GVH President: digitalization is transforming competition and consumer protection law
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarians will spend more this Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: what does child inflation show?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungaricums show the diversity of Hungarian identity
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

