The Hungarian consumer awareness is low according to a survey
The Hungarian consumer awareness is low according to a survey. In more than half of the quality complaint cases the customers do not complain.
In case of unsuccessful complaint, only one-fifth of them are turning to the consumer protection authority, while using the arbitration board occurs only occasionally – according to the consumer awareness and attitudes prospecting survey of CP Contact. (MTI)
Related news
German retail struggles with AI integration
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >What drink flavours did the summer bring?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A third of Hungarians are still looking for ways to eat more healthily and only a quarter of them eat consciously
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Stable harvest, depressed prices – the Hungarian onion market shows a mixed picture this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Raw milk’s price drops below 200 forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The strategy behind beauty: Rossmann Beauty Expo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >