The Hungarian consumer awareness is low according to a survey
The Hungarian consumer awareness is low according to a survey. In more than half of the quality complaint cases the customers do not complain.
In case of unsuccessful complaint, only one-fifth of them are turning to the consumer protection authority, while using the arbitration board occurs only occasionally – according to the consumer awareness and attitudes prospecting survey of CP Contact. (MTI)
Related news
NKFH: Children’s dinnerware recalled due to inadequate consumer information
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NKFH-NAV action at the customs border – goal: to filter out dangerous products ordered from online platforms
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nébih has suspended the operation of a confectionery factory in Vas County
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
CDs and DVDs are experiencing a renaissance at Vatera, but second-hand LEGO is the real star of this Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM and VOSZ cooperation agreement for the security of digital commerce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Despite the damage caused by the drought, there will be no shortage of high-quality Hungarian fish
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

