Need a hug?
“It’s magic when the world comes together!” – this was Coca-Cola’s Olympic slogan, which was used not only in the advertising photos, but also on the drink cans.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/8-9
The aluminium cans were designed with a sense of togetherness in mind and when arranged in the right way, the graphics look like they are hugging each other. Coca-Cola has involved three French artists in designing the cans. This hug motif has been present in the brand’s BTL communications for years. //
Related news
Coca-Cola aims to help solve the orange juice crisis with AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola and Disney teamed up for great success
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >YouGov Brand Footprint 2025: the favourite FMCG brands of shoppers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Brutális egy pizzavágó – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Svédasztalos menza a 14. kerületben – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Szallas.hu: Vir was the most popular among Hungarians traveling to Croatia this summer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >