AI agents in hospitality
AI technology is rapidly transforming the hospitality industry: hotels, resorts and restaurants are using AI-based chatbots and agent systems that respond immediately and personally to guest needs, e.g. reservations, complaint handling, information requests.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/10.
Developments such as Decidr’s AI procurement agent automate inventory management, while the NamAIste GPT platform provides industry-specific training and operational support.
Related news
Diseases create disturbances on the poultry market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Campaign about the sustainability of meat consumption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >When croissant and waffle meet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
When croissant and waffle meet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Megtévesztő pszeudo-gasztropornó – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A termékperszonalizáció jegyében – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
