AI agents in hospitality
AI technology is rapidly transforming the hospitality industry: hotels, resorts and restaurants are using AI-based chatbots and agent systems that respond immediately and personally to guest needs, e.g. reservations, complaint handling, information requests.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/10.
Developments such as Decidr’s AI procurement agent automate inventory management, while the NamAIste GPT platform provides industry-specific training and operational support.
Related news
Fidelity Outlook 2026: Who will bring the pick and shovel to artificial intelligence?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Bagels, stuffed cabbage and online scams – this could be the Christmas menu for many due to the rise in cybercrime
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How will AI continue to shape our lives? Seven areas to watch in 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Experience, timing, awareness: a new travel logic is emerging towards 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Online Travel Expo introduced as a new digital professional platform
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tipping rate approaches 10% in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
