AI-driven promotion from Auchan
🎧 Hallgasd a cikket:
Auchan, in conjunction with UntieNots, will soon launch a personalised promotion that will use artificial intelligence (AI) technology. To enable it, loyalty card holders first have to take part in the Waaoh Challenge. Shoppers need to complete 10 challenges, pre-chosen for them using their purchasing history.
Tags: Auchan, mesterséges intelligencia
Related news
GKI: lack of knowledge and scepticism slow down AI’s spreading at the workplace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan further expands franchise network in Romania
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“You can’t say no to such an exciting time!”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
PwC Magyarország publishes the list of top-grossing online FMCG players
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This year, we celebrate World Egg Day on October 10th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GKI: lack of knowledge and scepticism slow down AI’s spreading at the workplace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >