Most of the online stores increased their turnover last year
76 percent of the online stores in Hungary increased their turnover in 2014, and only 6 percent of them reported a decrease in turnover – according to the survey of the Webshop-Experts Kft.
790 webshops were participating in the survey of the Webshop-Experts Kft. this year.
According to the research, an average customers spends 20 thousand HUF per purchase and this value is 2 thousand HUF less compared to the value of a year before. From one hundred visitors, an average of 1.35 buy in the online stores. (MTI)
Related news
Half of Europe’s shoppers are incognito
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Bejgli in the basket: exploring Hungarian Christmas traditions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A third of Hungarians are still looking for ways to eat more healthily and only a quarter of them eat consciously
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
We mostly use AI in the workplace for information retrieval
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The personal loan market has soared
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Climate change is redrawing the wine map of our country
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >