The European Commission’s consumer survey shows the effects of the pandemic and the increase in environmental awareness
A comprehensive study by the European Commission mapped in the last quarter of 2020 in the Member States of the Community consumer behavior and experience. The Commission has published the main results of a targeted survey based on 23 economic sectors and Eurostat data which provide insight into the impact of the COVID-19 pandemic on European households.
Related news
The European Commission has proposed the adoption of trade agreements with Mercosur countries and Mexico
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Poultry prices have risen in the EU and in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Clean Industrial Deal: everything about the green transition and how to finance it
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The deer-rooing season has begun in Hungarian forests
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The amount of domestic game meat sold and intended for own consumption in 2024/25 was 13 thousand tons
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dr Zoltán Pogátsa on the Hungarian economy: neither the golden age, nor an apocalypse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >