The European Commission’s consumer survey shows the effects of the pandemic and the increase in environmental awareness
A comprehensive study by the European Commission mapped in the last quarter of 2020 in the Member States of the Community consumer behavior and experience. The Commission has published the main results of a targeted survey based on 23 economic sectors and Eurostat data which provide insight into the impact of the COVID-19 pandemic on European households.
Related news
EU sugar imports fall
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >EU proposes safeguards to protect EU farmers under Mercosur agreement
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >European Commission proposes €10.8 million in emergency aid to Hungarian farmers to mitigate damage caused by extreme weather
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A collection of short stories was published by the Nébih’s Without a Remnant program
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Successful collective support for Hungarian products – Agora 11
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chinese e-commerce attacks with five-week series of promotions – Singles’ Day has become a global shopping marathon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >