The European Commission’s consumer survey shows the effects of the pandemic and the increase in environmental awareness
A comprehensive study by the European Commission mapped in the last quarter of 2020 in the Member States of the Community consumer behavior and experience. The Commission has published the main results of a targeted survey based on 23 economic sectors and Eurostat data which provide insight into the impact of the COVID-19 pandemic on European households.
Related news
Thousands of farmers protest in Brussels against EU-Mercosur agreement
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Intrum: European consumers are increasingly confident in their personal finances
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The European Commission presented an online consumer protection strategy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg prices up nearly one-third
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Too many gifts, too much food: our holiday excesses are putting a serious strain on the environment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >You can now pay utility bills with qvik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
