The European Commission’s consumer survey shows the effects of the pandemic and the increase in environmental awareness
A comprehensive study by the European Commission mapped in the last quarter of 2020 in the Member States of the Community consumer behavior and experience. The Commission has published the main results of a targeted survey based on 23 economic sectors and Eurostat data which provide insight into the impact of the COVID-19 pandemic on European households.
Related news
Women make 89% of decisions, yet they feel ignored
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Producer prices of broiler chickens and broiler turkeys have increased
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Soybean prices down 13 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian intermodal traffic is about to change pace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Women make 89% of decisions, yet they feel ignored
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Packaging regulations are getting stricter – competitive advantage or risk?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

