67% of small businesses worldwide and 78% of consumers have changed their habits due to COVID-19
According to a study of SMEs and consumers in eight markets, nearly 8 out of 10 consumers (78%) worldwide changed their payment habits to reduce the number of physical contacts, and more than two-thirds (67%) of SMEs tried some form of a new tool – be it the launch of an e-commerce site or the renewal of the POS technology used – to keep their business alive.
Related news
Visa Black Friday elemzés: kiemelkedő vásárlási kedv és fokozott biztonság
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New programme to support the digitalisation of Hungarian businesses
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian webshops under pressure
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
László Pekó: “Coop isn’t just a network, it is a way of life – and has been for 30 years”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Winners of the 2025 Retailer of the Year award announced
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: significant price drop in the pork market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
