Tesco appoints director of customer experience
Tesco’s Hungary strengthens its domestic team with the director of customer experience. Mónika Szilva, who has decades of experience in FMCG, arrived at the company in August 2021, where she is also responsible for managing marketing activities tailored to the ever-changing customer needs, as well as for bringing together regional work in this field.
Related news
Five microtrends rewriting green claim strategies
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco’s food rescue heroes reduced the company’s food waste by 73%
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Albert Heijn discloses methane emissions in “world first” move
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Eurozone economic activity strengthened minimally in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi opens earlier from Sunday – this is how they are transforming their stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New lipstick collection within the Nora Beauty range
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >