Tesco appoints director of customer experience
Tesco’s Hungary strengthens its domestic team with the director of customer experience. Mónika Szilva, who has decades of experience in FMCG, arrived at the company in August 2021, where she is also responsible for managing marketing activities tailored to the ever-changing customer needs, as well as for bringing together regional work in this field.
Related news
Nescafé already achieved its 2025 regenerative agriculture goals in 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco gives 57 million forints to projects supporting the future of local youth and communities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Food is everything to us” – says Tesco’s new campaign focusing on excellent ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Lidl’s first mobile store in Hungary will open on October 17th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ultra-fresh and homemade: SPAR’s convenience product offering reaches a new level
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PENNY’s truck joined the Donation Convoy this year as well
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >