Tesco appoints director of customer experience
Tesco’s Hungary strengthens its domestic team with the director of customer experience. Mónika Szilva, who has decades of experience in FMCG, arrived at the company in August 2021, where she is also responsible for managing marketing activities tailored to the ever-changing customer needs, as well as for bringing together regional work in this field.
Related news
Almost 200: a new Tesco store opened in Balatonalmádi
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food donations equal to the weight of a railway locomotive from Tesco customers in the most successful fundraiser in the country’s history
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The largest food drive in the country’s history
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
SPAR takes shopping to a new level – Hungary’s most modern INTERSPAR hypermarket opens
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Henkel won the top prize in the BeneFit PRIZE large company category again this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl is again the sponsor of the Women’s Handball World Championship
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
