Tesco appoints director of customer experience
Tesco’s Hungary strengthens its domestic team with the director of customer experience. Mónika Szilva, who has decades of experience in FMCG, arrived at the company in August 2021, where she is also responsible for managing marketing activities tailored to the ever-changing customer needs, as well as for bringing together regional work in this field.
Related news
Carrefour Reportedly Exploring Sale Of Polish Operations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco’s turnover increased in the first half of the financial year, sales in the Central European business also improved
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco tests Premier – the British chain has brought a new brand to Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Autumn, harvest and wine fair at Auchan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Research: How different generations view social labels
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR’s autumn-winter loyalty promotion starts with premium Zwilling kitchenware
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >