The Tesco has listened to its customers and renewed the supply of bakery products
Tesco's main goal is to provide more every day to the European customers, therefore during the autumn it will renew its bakery products range and makes it even more exciting.
The supermarket chain will return to the ancient tradition of baking bread: it will increase the number of products prepared with butter and leavening and – on the occasion of the World Day of Bread – will present 11 new features as well.
Related news
Tesco gives 57 million forints to projects supporting the future of local youth and communities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Food is everything to us” – says Tesco’s new campaign focusing on excellent ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Slovakian retail between price and provenance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The success of Hungarian products in PENNY remains unbroken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ALDI entertains you with a scary short film this Halloween
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >At Rossmann, the holiday is all about family – stores will be closed on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

