A Tesco meghallgatta vásárlóit, megújul a pékáruk kínálata
A Tesco legfőbb célja, hogy napról napra többet nyújtson az európai vásárlóknak, ezért ősszel megújítja, és még izgalmasabbá teszi pékáruit. Az áruházlánc visszatér a kenyérsütés ősi hagyományaihoz: megnöveli a kovásszal és vajjal készült termékek számát, emellett – a Kenyér Világnapja alkalmából – 11 helyben sült újdonságot is bemutat.
A Tesco évente 330 millió darab pékárut értékesít Magyarországon, ezért kiemelten fontos számára, hogy olyan termékeket kínáljon, amiket a vásárlók szívesen tesznek a kosarukba. Az áruházlánc kutatásokat végzett a pékárukkal kapcsolatos preferenciákról, amiben arra volt kíváncsi, hogy a vásárlók milyen szempontokat vesznek figyelembe a termékek kiválasztásakor, illetve mit szeretnek, és mit nem szeretnek az általa kínált pékárukban; az eredmények alapján pedig megkezdte választékának átalakítását. A Tesco 85 mesterpékjének segítségével folyamatosan fejleszti kínálatát, és szigorú minőségellenőrzési folyamatokkal biztosítja, hogy csak a legjobb termékek kerüljenek a polcokra. Emellett úgy döntött, harmonizálja a sütési folyamatokat, és előre definiált tésztákat vezet be, hogy a közép-európai üzletág minden áruházában egyformán magas minőségű termékeket kínálhasson.
A Tesco Magyarországon, Csehországban, Lengyelországban és Szlovákiában végzett saját kutatásaiból kiderül, hogy a vásárlók szívesebben választják azokat a termékeket, amelyek még melegek, amikor a polcokra kerülnek. Az áruházakban 130 féle terméket helyben sütnek, és a választékban további újdonságok is megjelennek majd a közeljövőben. A kutatási eredmények azt is egyértelműen megmutatják, hogy a vásárlók számára az egyik legfontosabb szempont, hogy a megvásárolt pékáruk természetes alapanyagokból készüljenek, illetve sokáig frissek maradjanak. Az áruházláncban évente eladott több mint 100 millió darab vizeszsemlét hamarosan kovászos tésztából gyártják majd, így azok puhábbak és hosszabb ideig eltarthatóak lesznek. Az őszi-téli időszakban pedig a vajjal készült pékáruk listája is bővül: egyes croissant-ok esetében például több mint 20%-os lesz a vajtartalom.
A Tesco prémium kínálatát is tovább növeli: az elmúlt hetekben a vásárlók a sajátmárkás Tesco Finest sajtos és chilis kenyér mellett 2 féle különleges minőségű muffint is megismerhettek.
Kapcsolódó cikkeink
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Kiderült, mennyit keres a Tesco első embere
A Tesco vezérigazgatója, Ken Murphy, az idei évben rekordösszegű, 10…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >