A Tesco meghallgatta vásárlóit, megújul a pékáruk kínálata
A Tesco legfőbb célja, hogy napról napra többet nyújtson az európai vásárlóknak, ezért ősszel megújítja, és még izgalmasabbá teszi pékáruit. Az áruházlánc visszatér a kenyérsütés ősi hagyományaihoz: megnöveli a kovásszal és vajjal készült termékek számát, emellett – a Kenyér Világnapja alkalmából – 11 helyben sült újdonságot is bemutat.
A Tesco évente 330 millió darab pékárut értékesít Magyarországon, ezért kiemelten fontos számára, hogy olyan termékeket kínáljon, amiket a vásárlók szívesen tesznek a kosarukba. Az áruházlánc kutatásokat végzett a pékárukkal kapcsolatos preferenciákról, amiben arra volt kíváncsi, hogy a vásárlók milyen szempontokat vesznek figyelembe a termékek kiválasztásakor, illetve mit szeretnek, és mit nem szeretnek az általa kínált pékárukban; az eredmények alapján pedig megkezdte választékának átalakítását. A Tesco 85 mesterpékjének segítségével folyamatosan fejleszti kínálatát, és szigorú minőségellenőrzési folyamatokkal biztosítja, hogy csak a legjobb termékek kerüljenek a polcokra. Emellett úgy döntött, harmonizálja a sütési folyamatokat, és előre definiált tésztákat vezet be, hogy a közép-európai üzletág minden áruházában egyformán magas minőségű termékeket kínálhasson.
A Tesco Magyarországon, Csehországban, Lengyelországban és Szlovákiában végzett saját kutatásaiból kiderül, hogy a vásárlók szívesebben választják azokat a termékeket, amelyek még melegek, amikor a polcokra kerülnek. Az áruházakban 130 féle terméket helyben sütnek, és a választékban további újdonságok is megjelennek majd a közeljövőben. A kutatási eredmények azt is egyértelműen megmutatják, hogy a vásárlók számára az egyik legfontosabb szempont, hogy a megvásárolt pékáruk természetes alapanyagokból készüljenek, illetve sokáig frissek maradjanak. Az áruházláncban évente eladott több mint 100 millió darab vizeszsemlét hamarosan kovászos tésztából gyártják majd, így azok puhábbak és hosszabb ideig eltarthatóak lesznek. Az őszi-téli időszakban pedig a vajjal készült pékáruk listája is bővül: egyes croissant-ok esetében például több mint 20%-os lesz a vajtartalom.
A Tesco prémium kínálatát is tovább növeli: az elmúlt hetekben a vásárlók a sajátmárkás Tesco Finest sajtos és chilis kenyér mellett 2 féle különleges minőségű muffint is megismerhettek.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordot döntött a Tesco kuponkampánya – több ezer gyermeknek nyújt kapaszkodót az adomány
52 millió forint gyűlt össze a Tesco áruházakban értékesített adománykuponokból…
Tovább olvasom >Milliószámra viszik a jégkrémet a Tescókból
Több millió darab jégkrémet vásárolnak a magyarok a nyári szezonban…
Tovább olvasom >A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Stabilitás és stratégiai irányváltás a Zwack Unicumnál
Továbbra is a hazai prémium szeszesital-piac meghatározó szereplője a Zwack…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >