Confectionery manufacturers are expecting more traffic than last year
The Association of Hungarian Confectionery Manufacturers (Hunbisco) wrote to the MTI question that the turnover of seasonal Easter sweets had reached up to a thousand tons in previous years. Experience has shown that with a share of around 40 percent, chocolate rabbit is the most popular. The chocolate eggs barely lag behind this, while the remaining portion is made up of hollow chocolates patterned from animal figures. (MTI)
Related news
Sweet euphoria in Cologne
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian confectionery industry: balancing between challenges and opportunities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Travel fever did not subside even after Easter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Why buy Hungarian? Imported vs. domestic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Temu and Shein’s European growth slows down
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi serves up a cheaper Thanksgiving meal deal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
