St. Martin’s Day traditions are popularized by the Hungarian Tourism Agency
The St. Martin’s Day tradition is being promoted by the Hungarian Tourism Agency (MTÜ) in its new campaign, which invites tourists for gastronomic adventure and domestic exploration of goose dishes in the country until 11 November.
The November 11 St. Martin’s Day tradition is being promoted this year as part of the Hungarian Tourism Agency’s (MTÜ) ‘s autumn campaign to boost domestic traffic – according to MTÜ’s announcement sent to MTI on Thursday. (MTI)
Related news
Visit Hungary: continued growth in tourist traffic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lake Balaton tourism: full houses and growing revenues refute claims of decline
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Open Days Porta event series will begin next Saturday
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dr Zoltán Pogátsa on the Hungarian economy: neither the golden age, nor an apocalypse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurozone GDP grew by 0.1 percent in the second quarter compared to the previous quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production decreased by 1.0 percent compared to the same period of the previous year, expanded by 2.0 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >