Starbucks opens its first online cafes in China
Starbucks and Alibaba Group have signed a strategic partnership agreement aimed at transforming the coffee experience and the cafe services in China – Világgazdaság Online wrote.
One of the aims of the partnership is to innovate, to create the first virtual Starbucks business in China. In the framework of this digital collaboration, Alibaba is developing an online management center, and Starbucks products can now be purchased online by Chinese consumers. (vg.hu)
Related news
Walmart recruits European marketplace sellers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Robust change in the coffee category
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >China’s place in the global economy: the future isn’t “Made in China”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H was named the Green Large Company of the Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales in the Czech Republic increased by 2.5 percent in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Csodásmagyarország.hu has conducted a survey of the most beautiful viewpoints in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >