Starbucks opens its first online cafes in China
Starbucks and Alibaba Group have signed a strategic partnership agreement aimed at transforming the coffee experience and the cafe services in China – Világgazdaság Online wrote.
One of the aims of the partnership is to innovate, to create the first virtual Starbucks business in China. In the framework of this digital collaboration, Alibaba is developing an online management center, and Starbucks products can now be purchased online by Chinese consumers. (vg.hu)
Related news
Starbucks: store closures and layoffs in North America, billion-dollar restructuring begins
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >China tightens controls on livestream trade
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Jack Ma is back at the forefront of Alibaba – AI development could boost the company
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Rossmann returns home with new accolades from the Retailer of the Year and Symbol of Sustainability competitions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Wolt fined 60 million for occupational safety violations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Syngenta’s sustainability program reaches a new level in Dióskál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >