Starbucks opens its first online cafes in China
Starbucks and Alibaba Group have signed a strategic partnership agreement aimed at transforming the coffee experience and the cafe services in China – Világgazdaság Online wrote.
One of the aims of the partnership is to innovate, to create the first virtual Starbucks business in China. In the framework of this digital collaboration, Alibaba is developing an online management center, and Starbucks products can now be purchased online by Chinese consumers. (vg.hu)
Related news
Shein is facing serious EU proceedings – the Chinese giant platform could pay a fine of up to billions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PepsiCo taps into protein boom with 3 beverage innovations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Breakthrough points
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Samsung washing machines receive carbon footprint reduction certification under the DUCD regulation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extended holiday opening hours at MediaMarkt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >You can save a lot with Árfigyelő in the last days before Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
