Starbucks opens its first online cafes in China
Starbucks and Alibaba Group have signed a strategic partnership agreement aimed at transforming the coffee experience and the cafe services in China – Világgazdaság Online wrote.
One of the aims of the partnership is to innovate, to create the first virtual Starbucks business in China. In the framework of this digital collaboration, Alibaba is developing an online management center, and Starbucks products can now be purchased online by Chinese consumers. (vg.hu)
Related news
PepsiCo taps into protein boom with 3 beverage innovations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Breakthrough points
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Starbucks: store closures and layoffs in North America, billion-dollar restructuring begins
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Artists and pink trucks raise awareness of the fight against breast cancer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vár a Rossmann Ízkuckó – 12 héten át tartó finom meglepetések a hűséges vásárlóknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New Communications Manager at Novartis Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >