A Starbucks megnyitja az első online kávéházait Kínában
A Starbucks és az Alibaba Csoport stratégiai partnerségi megállapodást kötött, melynek célja a kínai kávézási szolgáltatások és a kávézók vendégeinek nyújtott kávézási élmény átformálása – olvasható a Világgazdaság Online-on.
A partnerség egyik célja egy újítás, a világon az első virtuális Starbucks üzlet létrehozása Kínában. Ennek a digitális területen való együttműködésnek a keretében az Alibaba kifejleszt egy online kezelőközpontot, a Starbucks termékeit ezáltal már online is megvásárolhatják a kínai fogyasztók.
A Starbucks fokozatosan integrálja majd Starbucks Rewards (SR) törzsvásárlói platformját is a központi rendszerbe, hogy az ott a fogyasztási szokásokról felgyűlő tapasztalatok alapján személyre szabott fogyasztói élményt nyújthasson ügyfeleinek.
A Starbucks és az Alibaba tervei szerint az Ele.me „on-demand” (igény szerint használható) platformja segítségével kísérleti házhozszállítási szolgáltatást indítanak el Pekingben és Shanghaiban 2018 szeptemberében, és 2018 végéig a házhozszállítási programot 30 városra és több mint 2000 kávézóra terjesztik ki.
A Hema szupermarketekben a Starbucks és a Hema felállítanak egy kifejezetten a Starbucks megrendelések teljesítése céljára tervezett egységet, melynek révén bővülnek a Starbucks termékek házhozszállítási lehetőségei.
Kínai ügyfeleink elvárják tőlünk az általuk megszokott Starbucks élmény biztosítását, és büszkék vagyunk arra, hogy olyan prémiumkategóriás, magas minőségű kiszállítási szolgáltatást nyújthatunk számukra, amely megfelel az általuk az üzleteinkből jól ismert és elvárt szolgáltatásoknak. Ez egy olyan célkitűzés, amiből nem engedünk – mondta Belinda Wong, a Starbucks China vezérigazgatója. (vg.hu)
Kapcsolódó cikkeink
A Starbucks közös kávézással és környezettudatos döntésekkel ünnepli a Föld napját
A Starbucks hisz abban, hogy a példamutatás és az összefogás…
Tovább olvasom >Újranyitott Budapest legendás kávéháza
A koronavírusjárvány drámai módon érintette a vendéglátóipart, számos étterem és…
Tovább olvasom >Visszavett agresszív marketingstratégiájából a Temu
Az utóbbi hónapokban jelentős változások történtek a kínai Temu webáruház…
Tovább olvasom >További cikkeink
BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >Ezekből a RevoCupokból ihatunk idén
Több mint 400 mű érkezett a VÍZió nevű grafikai pályázatra,…
Tovább olvasom >Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >