Starbucks sells these meatless meats in China
🎧 Hallgasd a cikket:
Starbucks begins marketing Beyond Meat products in China, according to CNBC. The American coffee chain is putting meat substitutes on its menu in the world’s second largest economy as part of a new sustainability project.
Starbucks is putting Beyond Meat on its Chinese menu as an alternative to three beefs, but the global coffee chain’s project doesn’t stop there. Two types of pork alternatives from Hong Kong’s Omnipork will also appear, and the company will begin selling Oatly oatmeal products to Chinese consumers. (origo)
Related news
PepsiCo taps into protein boom with 3 beverage innovations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Breakthrough points
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Plants reimagined
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Hand-made mini dessert wonders were served at Gundel’s table
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The hand luggage war has reached Brussels – the foundations of the low-cost model are in danger
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Addressing Generation Z on the beverage market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >