SPAR announces a product innovation competition for domestically-made food
The Hungaricool SPAR Innovation Competition will be launched with the support of the Agrarian Marketing Center.
For two months, SPAR, within its unique initiative will be looking for innovative, rich food products that are already available on the Hungarian market but are not yet available in the retail network. The winning goods selected through the application will be placed on the shelves of INTERSPAR stores next year.
Related news
SPAR: 1.4 billion forint development in Pápa and Miskolc
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Close to consumers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR: closer to generation Z – instant shopping, cool products and social experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Persil’s CSR campaign: the stain disappears, the help left a mark
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dachser strengthens its presence in North Africa with a new logistics investment – the Maghreb region could become the new gateway to Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >DélKertész: Tax change could give a boost to Hungarian vegetables
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


