Social Index 2020 ranked the most popular brands, based on online reviews
In 2020, car brands were the most mobile in the online community, with most posts on beauty forums and increased internet dialogue around grocery stores due to restrictions imposed by the coronavirus. The Social Index, which measures the opinions of Hungarian online audiences, has researched the opinions of internet users in 6 categories, in connection with 338 brands.
Related news
A new era in streaming: 2.4 million Hungarian gamers and brands meet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A good day to die hard
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KPMG: The perception of brands may suffer due to falling living standards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Továbbra is száguldanak az élelmiszeripari árak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Another wave of food price increases could come due to EPR fees
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in August, the foreign trade surplus for goods was 557 million euros, while imports were 4.1 percent lower than in the same period of the previous year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >