Social Index 2020 ranked the most popular brands, based on online reviews
In 2020, car brands were the most mobile in the online community, with most posts on beauty forums and increased internet dialogue around grocery stores due to restrictions imposed by the coronavirus. The Social Index, which measures the opinions of Hungarian online audiences, has researched the opinions of internet users in 6 categories, in connection with 338 brands.
Related news
A new era in streaming: 2.4 million Hungarian gamers and brands meet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A good day to die hard
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KPMG: The perception of brands may suffer due to falling living standards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian Confectionery Manufacturers Association: trends in 2025 and prospects for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fidelity Outlook 2026: Who will bring the pick and shovel to artificial intelligence?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how the lives of sole proprietors will change from January 1: the individual tax-free limit will increase to 20 million forints, SZOCHO will be transformed
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
