Social Index 2020 ranked the most popular brands, based on online reviews
In 2020, car brands were the most mobile in the online community, with most posts on beauty forums and increased internet dialogue around grocery stores due to restrictions imposed by the coronavirus. The Social Index, which measures the opinions of Hungarian online audiences, has researched the opinions of internet users in 6 categories, in connection with 338 brands.
Related news
A new era in streaming: 2.4 million Hungarian gamers and brands meet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A good day to die hard
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KPMG: The perception of brands may suffer due to falling living standards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A surprising turn on eMAG: more people are ordering PCs on installments than refrigerators this Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Christmas plastic dumping: why and how to reduce waste during the holidays?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >EY: There is a climate plan, but little real action
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

