The Advertising Association stresses the importance of reconciliation in poster case
The Hungarian Advertising Association (MRSZ) and the companies advertising in public places support the aim of the draft law, the reduction of advertising noise.
However, they draw the legislator's attention to the importance of the social and professional consultation.
The draft in its current form would have a dramatic impact on the advertising market. Therefore, they offer to prepare the technical material on this proposal and make it available to the government until 10 November 2016.
Related news
The GVH Digital Awareness Program helps you recognize the tricks used by advertisements to influence you
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NKFH: every fourth advertisement is objectionable
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New bill would protect traditional checkouts in large stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pessimistic consumer sentiment eased somewhat in the euro area in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Stable harvest, depressed prices – the Hungarian onion market shows a mixed picture this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Raw milk’s price drops below 200 forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >