The P&G and Lidl supports the starving children with 5 million HUF again
The joint charity program of Procter & Gamble and Lidl has been ended. As the result of the program the initiators can support the “Everyone can lunch” program of the Child Nutrition Foundation with 5 million HUF.
The donation provides the six-month hot food supply of 110 children in need. As the closure of the campaign, the P&G and the Lidl sat the children, the two ambassadors of the program, singer Oláh Gergő and Olympian Berki Krisztián, as well as representatives of the foundation and the press to a table.
Related news
Four Lidl products and one product line received the Value and Quality Grand Prize
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Hungary’s food rescue program helped 700 people in need
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The weekend brought cheaper fueling at Auchan stations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Margin freeze stirs up emotions in the drugstore market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Haggenmacher brewery reopens after 100 years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >