The P&G and Lidl supports the starving children with 5 million HUF again
The joint charity program of Procter & Gamble and Lidl has been ended. As the result of the program the initiators can support the “Everyone can lunch” program of the Child Nutrition Foundation with 5 million HUF.
The donation provides the six-month hot food supply of 110 children in need. As the closure of the campaign, the P&G and the Lidl sat the children, the two ambassadors of the program, singer Oláh Gergő and Olympian Berki Krisztián, as well as representatives of the foundation and the press to a table.
Related news
Lidl’s new campaign celebrates customers’ favorites
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OKSZ: Margin stop is wrong
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl extends partnership with UEFA Women’s National Team until 2030
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Lidl’s new campaign celebrates customers’ favorites
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cheese prices hit three-year low: ALDI cuts prices again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR shoppers help 1,800 children to start the school year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

                    
                    
                    
					
					