Laundry detergent brand Persil puts accessible QR codes on packaging
Laundry detergent brand Persil has placed so-called AQR codes on certain product packagings, in an attempt to improve accessibility for consumers. Unilever wants to add the codes to the full Persil range by the end of 2024. AQR codes serve the purpose of offering an inclusive experience – both in-store and at home – for the two million blind and partially sighted people in the United Kingdom.
This article is available for reading in Trade magazin 2023/5
Related news
THG strikes Myprotein tie-up with Mars
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Persil’s CSR campaign: the stain disappears, the help left a mark
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Great Taste Awards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas fish won’t be more expensive this year either
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Hungarians spend money for Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Recycling packaging can save billions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

