Laundry detergent brand Persil puts accessible QR codes on packaging
Laundry detergent brand Persil has placed so-called AQR codes on certain product packagings, in an attempt to improve accessibility for consumers. Unilever wants to add the codes to the full Persil range by the end of 2024. AQR codes serve the purpose of offering an inclusive experience – both in-store and at home – for the two million blind and partially sighted people in the United Kingdom.
This article is available for reading in Trade magazin 2023/5
Related news
Aldi unveils record expansion plan to meet UK’s ‘demand for discount’
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Heineken’s Strongbow becomes first major alcohol brand to add NaviLens technology to packaging
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >HelloFresh is boosting British cooking confidence with new “Skills” recipe boxes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg market 2025: rising prices, declining production and new export opportunities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artificial meat: revolutionary innovation or uncertain future?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mars named to TIME magazine’s list of the world’s best companies for 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >