Laundry detergent brand Persil puts accessible QR codes on packaging
Laundry detergent brand Persil has placed so-called AQR codes on certain product packagings, in an attempt to improve accessibility for consumers. Unilever wants to add the codes to the full Persil range by the end of 2024. AQR codes serve the purpose of offering an inclusive experience – both in-store and at home – for the two million blind and partially sighted people in the United Kingdom.
This article is available for reading in Trade magazin 2023/5
Related news
Only vegan food was available at Billie Eilish’s Manchester concerts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Not much plant-based food in the British diet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Purina supports marine life restoration in the United Kingdom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Coca-Cola Europacific Partners invests in France production
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H Analyst Commentary: Hungarian industry continues to decline
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production fell by 7.3 percent compared to the same period of the previous year and by 2.3 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >