PepsiCo’s Muscle Milk performs well outside of gyms too
PepsiCo’s protein powder and shake offering is finding broader appeal among consumers, who use them in coffee, ice cream and baked goods.
Muscle Milk and similar brands are benefiting from the trend of consumers – in different age groups – keeping a closer watch on their health and wellness. Muscle Milk produced a double-digit sales growth in 2022 and is replicating that again in 2023.//
Related news
PepsiCo taps into protein boom with 3 beverage innovations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carlsberg to invest in UK soft-drinks production
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PepsiCo splashes into dirty soda with new Mountain Dew flavor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Loyalty reloaded – who is going to win the loyalty war in 2025?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artists and pink trucks raise awareness of the fight against breast cancer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hatszoros Hungaropack-díjas lett a DS Smith – új szintre emeli a fenntartható csomagolás innovációját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >