PepsiCo’s Muscle Milk performs well outside of gyms too
PepsiCo’s protein powder and shake offering is finding broader appeal among consumers, who use them in coffee, ice cream and baked goods.
Muscle Milk and similar brands are benefiting from the trend of consumers – in different age groups – keeping a closer watch on their health and wellness. Muscle Milk produced a double-digit sales growth in 2022 and is replicating that again in 2023.//
Related news
PepsiCo introduces a bold new corporate brand identity
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PepsiCo taps into protein boom with 3 beverage innovations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carlsberg to invest in UK soft-drinks production
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Present your innovation at the SIRHA Budapest 2026 exhibition!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >21st European Trade Day – A new concept and strengthening of partnership are needed
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian intermodal traffic is about to change pace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


