Mars launches its #HereToBeHeard gender equality campaign
Mars, one of the world’s largest global manufacturers of chocolate, food, pet food and confectionery, is launching a new global crowdsourcing campaign to improve women’s advancement opportunities in all social groups – regardless of race, ethnicity, sexual orientation, religion or ability.
The #HereToBeHeard campaign aims to create a more inclusive corporate environment in which women can effectively assert their interests. The campaign
Full Potential will be part of the company’s platform to ensure gender equality in the company’s workplaces, communities in their value chain, and markets.
Related news
Price Battle Around Milka Chocolate in Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >They took action to save the peanut
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >THG strikes Myprotein tie-up with Mars
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Recent research: Hungarians believe these are essential parts of Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl, Novartis and HungaroControl are also among the best places to work
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Budapest’s largest pop-up Christmas market with Hungarian handicrafts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
