Mars launches its #HereToBeHeard gender equality campaign
Mars, one of the world’s largest global manufacturers of chocolate, food, pet food and confectionery, is launching a new global crowdsourcing campaign to improve women’s advancement opportunities in all social groups – regardless of race, ethnicity, sexual orientation, religion or ability.
The #HereToBeHeard campaign aims to create a more inclusive corporate environment in which women can effectively assert their interests. The campaign
Full Potential will be part of the company’s platform to ensure gender equality in the company’s workplaces, communities in their value chain, and markets.
Related news
Mars Invests $5 Million in Groundbreaking Agricultural Science Research to Advance the Future of Peanuts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mars partners to accelerate renewable energy efforts with GoldenPeaks Capital
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New structure, old strengths
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Coface: These are the largest companies in the region – Mol slipped one step back, Lidl’s daughters made a big move
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl also supported the Food Bank
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Most seniors are unsure whether they are consuming enough protein
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
