Nébih reassesses food buying habits
Nébih asked people to help with the research by answering the questions. It will take about 15 minutes to complete the questionnaire, and participants in the survey will be anonymous, the agency said.
The research examines how a protracted coronavirus pandemic affects the amount of food stored at home, how people manage stocks, and how their lifestyles have changed. (MTI)
Related news
Safe vegetable fermentation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Some of SIRHA’s partners
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nébih suspends the operations of a confectionery manufacturer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Brand Footprint – the celebration of brands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Andrea Prohászka: The whole family had to learn to play different roles – Future Talks, Trade magazin’s Business Podcast continues
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Albert Heijn’s personal care brand revamped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

