Perplexity now competes with the biggest players
AI-powered search engine Perplexity’s shopping assistant, launched in the US, not only allows product search and comparison, but also instant shopping.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/12-2025/01
With this move the company has become a serious competitor to Amazon and Google Shopping. With the new tool Perplexity subscribers can review and compare product information and ratings, and make a direct purchase with the one-click checkout feature. The search engine displays product data sheets summarising product features, prices and reviews. //
Related news
Carrefour Reportedly Exploring Sale Of Polish Operations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >German artificial intelligence startup DeepL prepares for IPO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Wholesale 2025: growth under margin pressure
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dm babybonus for expectant mothers and families with young children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mobile banking is part of everyday life
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >