Mol acquires the company operating Marché restaurants in Hungary
According to the information, the agreement is in line with the Mol Group’s updated long-term strategy, which places special emphasis on the development of consumer services.
The announcement quotes Ratatics Péter, Managing Director of Consumer Services at Mol Group, who stressed that restaurants are located next to key filling stations so they can create complex service points under the Fresh Corner brand. (MTI)
Related news
Hungary is on the verge of banning artificial meat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Premium Gin Hungary appoints new brand ambassador
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coface: These are the largest companies in the region – Mol slipped one step back, Lidl’s daughters made a big move
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A reimagined Christmas classic: Hungarian confectioners tested themselves for the first time in the Bûche de Noël competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian Food 2026 – Masters of the Future and the Flavors of Folk Tales on One Stage
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Those who visit Tokaj now can have special experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

