Mol acquires the company operating Marché restaurants in Hungary
According to the information, the agreement is in line with the Mol Group’s updated long-term strategy, which places special emphasis on the development of consumer services.
The announcement quotes Ratatics Péter, Managing Director of Consumer Services at Mol Group, who stressed that restaurants are located next to key filling stations so they can create complex service points under the Fresh Corner brand. (MTI)
Related news
AI agents in hospitality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MOL switches to a holding structure
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >September heat was golden for partygoers and caterers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
AI agents in hospitality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Megtévesztő pszeudo-gasztropornó – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A termékperszonalizáció jegyében – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
