METRO focuses on private labels
    🎧 Hallgasd a cikket:
    
    
    
    
    
    
    
  
  From 15 April, METRO Hungary will carry out a 2-week campaign that focuses on their six private label products (Aro, Fine Food, Horeca Select, H-Line, Rioba, Sigma), offering several hundred products for professional customers at promotion prices.
Related news
			
				More related news >			
                                
		Related news
Lidl’s new campaign celebrates customers’ favorites
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cheese prices hit three-year low: ALDI cuts prices again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR shoppers help 1,800 children to start the school year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
					
					
					