A METRO a saját márkákra fokuszál
Április 15-étől két héten keresztül tartott a METRO Kereskedelmi Kft. saját márkákra fókuszáló kampánya, amely kifejezetten a profi vásárlók igényeihez alakított márkákból állt, és több száz terméket kínált „ütős akciók” keretében, emellett bemutatkoztak az új saját márkás termékek is. A METRO Kereskedelmi Kft. hat márkára (Aro, Fine Food, Horeca Select, H-Line, Rioba és a Sigma) koncentráló portfóliója biztosítja az áttekinthető struktúrát. A saját márkákat a vásárlókkal szoros együttműködésben alakították ki.
Mind a hat márka innovációt és kiemelkedő minőséget ötvöz versenyképes árral. Ez az új megközelítés lehetővé teszi számukra, hogy profi vásárlóiknak valódi hozzáadott értéket biztosítsanak, amely különösen fontos egy gazdasági visszaesés idején.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Dinnyére sör? Avagy mivel hűsítik magukat a magyarok a kánikulában?
Többen választják a légkondicionálót az otthoni hőség enyhítésére, mint a…
Tovább olvasom >Alkoholmentes újdonság a balatoni borvilágban
A Laposa Birtok új mérföldkőhöz érkezett: bemutatta első alkoholmentesített borát,…
Tovább olvasom >