A marketing program to promote the consumption of Hungarian pork
The Livestock and Meat Marketing Board and Interprofessional Organization (VHT) launches a marketing program to promote the consumption of Hungarian pork – was said at the 77th National Agricultural and Food Industrial Exhibition and Fair on Saturday in Budapest.
At the professional day of the VHT Dúl Udó Endre, an associate of the interbranch organization said that the aim of the program in medium-term to increase domestic pork consumption with one kilogramme per person by 2020. (MTI)
Related news
Kék bolygó: Value-for-money products should be put on store shelves
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 82nd OMÉK is opening soon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Several prominent international speakers at this year’s Marketing Summit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ: Inflation no longer justifies maintaining the margin freeze
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in August, consumer prices exceeded the values of the same month of the previous year by an average of 4.3 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Madár: Inflation would be higher without price caps
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >