A marketing program to promote the consumption of Hungarian pork
The Livestock and Meat Marketing Board and Interprofessional Organization (VHT) launches a marketing program to promote the consumption of Hungarian pork – was said at the 77th National Agricultural and Food Industrial Exhibition and Fair on Saturday in Budapest.
At the professional day of the VHT Dúl Udó Endre, an associate of the interbranch organization said that the aim of the program in medium-term to increase domestic pork consumption with one kilogramme per person by 2020. (MTI)
Related news
Signature 40 – the region’s new common language: An interview with founders Márton Nagy and Ádám Vaszary on the new dimension of the Signature Platform in 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: significant price drop in the pork market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The price of slaughter pigs has decreased in Hungary and in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
How do young adults celebrate?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AM: Government helps farmers with a loan moratorium
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: more and more middle-aged people live in their own apartments
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

