L’Oréal is global leader when it comes to sustainability
As part of L’Oréal’s sustainability programme, Sharing Beauty With All, launched in 2013, the Group set itself a series of tangible commitments towards 2020. They address all its impacts and engage its whole value chain – from product design to distribution, including the production process and the sourcing of raw materials.

Aerial view of Madagascar, in July 2017.
Related news
EM: more green cars were on the road by the end of September than in the entire record year of last year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lifelong poisons – the new risk of food packaging
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Edeka Wins German Sustainability Award
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
NGM: negotiations begin between Alföldi Tej Kft. and the Hungarian State on the acquisition of the dairy company
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Jenő Rácz dreamed up the latest menu for the Hungarian McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Miró Aperitivo Night – the Spanish vermouth is once again setting off on its conquering journey in Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >