L’Oréal is global leader when it comes to sustainability
As part of L’Oréal’s sustainability programme, Sharing Beauty With All, launched in 2013, the Group set itself a series of tangible commitments towards 2020. They address all its impacts and engage its whole value chain – from product design to distribution, including the production process and the sourcing of raw materials.

Aerial view of Madagascar, in July 2017.
Related news
MaReSz’s Sustainable Event Planning Guide has been published
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian Association of Event Organizers: Sustainable Event Organization Guide Published
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New sustainability framework helps food supply chains
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
REGIO GAMES: billions in Christmas spending on the gaming market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl cookbook published
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >JYSK donates 3 million forints worth of furniture to the Oncology Institute
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

