L’Oréal is global leader when it comes to sustainability
As part of L’Oréal’s sustainability programme, Sharing Beauty With All, launched in 2013, the Group set itself a series of tangible commitments towards 2020. They address all its impacts and engage its whole value chain – from product design to distribution, including the production process and the sourcing of raw materials.

Aerial view of Madagascar, in July 2017.
Related news
Hungarian companies are not postponing sustainability – ESG readiness shows significant progress
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainable, people-centred and experience-based
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >At profit temperature – 3 climate trends reshaping the economy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Qvik mobile payment: first available nationwide at Praktiker
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Revolut: full crypto withdrawal in Hungary – customers given a tight deadline
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OTP Group tops the Central and Eastern European region for the third time in The Banker magazine’s Top 100 international banks ranking
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
