Lidl Italia commits to further reduction in plastic use
As part of the Schwarz Group’s REset Plastic strategy, Lidl Italia has pledged to take further steps to reduce plastic packaging. The discounter seeks to achieve an average of 20 percent recycled material in the plastic packaging of its private labels by the end of 2025. Lidl Italia also intends to fully stop black plastic use in its private label packaging by the end of 2021.
Related news
Lidl Italia Has Invested Over €2.1bn In Italy In Past Five Years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Italia Expands in Sardinia with New Logistics Centre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl wins through its ‘breadification’ strategy in the UK
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
MNB keeps base rate at 6.5% – growth outlook worsens
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The acquisition of Eisberg’s Polish factory has also been completed.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco’s turnover increased in the first half of the financial year, sales in the Central European business also improved
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >