Amazon focuses on smaller cities
Smaller cities will be the targets of the one-week campaign for Amazon online retail giant’s Indian subsidiary. The campaign to be launched on 29 September – origo wrote.
The company is now basing its strategy on winning a huge crowd of consumers, primarily in rural areas, who have never ordered online. All the elements of the one-week series of actions have been developed in line to Divali, the feast of the Hindu lights. The company expects a lot from the campaign. (origo)
Related news
Amazon tests delivery in half hour or less
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon reduces seller fees in Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon France Teams Up With Auchan’s Chronodrive
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas tree shopping is also going digital: demand for online ordering is growing rapidly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Children are becoming more aware: in 2025, more than 8,000 elementary school students participated in the Feed Your Mind educational program Challenge
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OKSZ members for those who don’t have Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
