Amazon focuses on smaller cities
Smaller cities will be the targets of the one-week campaign for Amazon online retail giant’s Indian subsidiary. The campaign to be launched on 29 September – origo wrote.
The company is now basing its strategy on winning a huge crowd of consumers, primarily in rural areas, who have never ordered online. All the elements of the one-week series of actions have been developed in line to Divali, the feast of the Hindu lights. The company expects a lot from the campaign. (origo)
Related news
Amazon France Teams Up With Auchan’s Chronodrive
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI will accelerate the end of brick and mortar’s reign: Amazon CEO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon To Invest €1.4bn In Dutch Operation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Black Week at Rossmann: 15% discount for Rossmann+ members
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A maternity ward diary, a healing garden, and a trauma-informed adult education system are among this year’s BioTechUSA for Health Award winners
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More conscious spending dominates during the holidays – this is how SPAR responds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
