Amazon focuses on smaller cities
Smaller cities will be the targets of the one-week campaign for Amazon online retail giant’s Indian subsidiary. The campaign to be launched on 29 September – origo wrote.
The company is now basing its strategy on winning a huge crowd of consumers, primarily in rural areas, who have never ordered online. All the elements of the one-week series of actions have been developed in line to Divali, the feast of the Hindu lights. The company expects a lot from the campaign. (origo)
Related news
AI will accelerate the end of brick and mortar’s reign: Amazon CEO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon To Invest €1.4bn In Dutch Operation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon Pharmacy launches in-office kiosks to speed medication availability
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Lidl’s new campaign celebrates customers’ favorites
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cheese prices hit three-year low: ALDI cuts prices again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR shoppers help 1,800 children to start the school year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
                    
                    
                    
					
					
					