A kisebb városokra összpontosít az Amazon
A kisebb városok lesznek a kiemelt célpontjai az Amazon online kiskereskedelmi óriásvállalat indiai leányvállalatának szeptember 29-én induló egyhetes kampányának – írja az origo. A cég most annak a hatalmas, elsősorban vidéki fogyasztói tömegnek a megnyerésére alapozza a stratégiáját, amelynek képviselői még sosem rendeltek az interneten. A díválihoz, azaz a hindu fények ünnepéhez kapcsolódó egyhetes akciósorozat minden elemét ennek megfelelően dolgozták ki.
A kampánytól sokat várnak a vállalatnál.
Ez az értékesítési akció nagyon fontos a számunkra ahhoz, hogy megszerezhessük magunknak a következő 100 millió vásárlót, közülük sokat a legapróbb településekről – hangsúlyozta Manish Tiwari, az Amazon India kategóriamendzsmentért felelős alelnöke a Bloombergnek.
A Redseer tanácsadó cég szerint az internet-hozzáférés terjedésével a kontinensnyi országban egyre növekszik az online vásárlók száma a közepes méretű, illetve a kisvárosokban, valamint a falvakban, és számbeli növekedésük az elkövetkező időszakban meg fogja haladni a nagyvárosokban újonnan regisztráltakét. Az online shopok bruttó árbevételének 70 százaléka 2023-ban már a vidéki vásárlóktól fog származni, szemben a jelenlegi 40 százalékkal.
Az új, kisebb településeken élő fogyasztók meghódítását célzó Amazon-kampány keretében jókora árukészletekkel megrakott, indiai motívumokkal bőségesen feldíszített kamionok járják az országot. Ennek köszönhetően több mint 600-féle terméket ismerhetnek, illetve próbálhatnak ki a vásárlók a fesztiválszezon ideje alatt.
Új vásárlókat reklámokkal lehet a legkönnyebben szerezni, illetve azzal, ha az adott terméket, szolgáltatást elvisszük hozzájuk – szögezi le Rini Dutta, a Centric Brand Advisors tanácsadó cég alapítója. – Sok indiai a reklámoknak köszönhetően már ismeri az Amazont, ha azonban az éppen aktuális ajánlatokat elvisszük hozzájuk, azzal még egyet lépünk előre.
Az elmúlt években a cég indiai leányvállalata már több kezdeményezést indított a kisebb települések lakosainak megnyerésére, de szakértők szerint még bőven lesz tennivalója, ha valóban szeretne túllépni a nagyvárosokon.
Az idei nagy indiai fesztivál hetére a kiszállítás biztosításának érdekében az Amazon mintegy 500 ezer kereskedelmi partnerrel kötött szerződést, és 13 indiai államban több mint 50 elosztóbázist hoznak létre, amelyek raktárkapacitása meghaladja a 20 millió köbmétert. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Márkaüzletet nyit a Clinique az Amazonon
Az Estee Lauder vállalathoz tartozó Clinique tovább növeli digitális kereskedelmi…
Tovább olvasom >Az év toptrendje a mesterséges intelligencia
Az idei év nemzetközi sajtóban megjelent trendelőrejelzései mind a fogyasztók,…
Tovább olvasom >Okos bevásárlókocsit tesztel a belga Colruyt
A vásárlók által belehelyezett termékeket beolvasó és a vásárlás befejeztével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >