Amazon, Unilever and Colgate-Palmolive team up to alleviate hygiene poverty
Amazon is partnering with Unilever, Colgate-Palmolive and other leading brands to take more than 250,000 hygiene and household products to families in need.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/2-3.
Between 6 and 28 January, after every two products sold on Amazon.co.uk from the participating 800 personal care, household and baby products, the online retailer donated the third item to the Multibank charity.
Related news
Global internet outage paralyzes digital services – card payments also disrupted
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Monoprix And Amazon Expand Delivery Partnership In France
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon invests over one billion euros in Belgium
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The joint donation of JYSK and the Hungarian Food Bank Association provided assistance to thousands of people in need
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ALDI doubles online shopping availability, home delivery now available to 3.2 million Hungarian consumers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hand-made mini dessert wonders were served at Gundel’s table
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >