Heineken acquires Peruvian beer brand, Tres Cruces
🎧 Hallgasd a cikket:
By acquiring the Peruvian beer brand, Tres Cruces, Heineken has entered the Peruvian beer market that is one of the largest ones in South-America with a consumption volume of 14 million hectolitres. Still, there is room for improvement, as the premium segment makes up only 4 per cent of the total market.
Related news
Heineken agrees to buy FIFCO assets in Central America push
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Haggenmacher brewery reopens after 100 years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Oktoberfest kicks off in Munich with crowds and high prices
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
The winners of the 2025 Retailer of the Year award have been announced
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Milk prices in Hungary at unprecedented highs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in August, the number of guests increased by 5.2 percent and guest nights by 3.1 percent compared to a year earlier
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >