Heineken acquires Peruvian beer brand, Tres Cruces
🎧 Hallgasd a cikket:
By acquiring the Peruvian beer brand, Tres Cruces, Heineken has entered the Peruvian beer market that is one of the largest ones in South-America with a consumption volume of 14 million hectolitres. Still, there is room for improvement, as the premium segment makes up only 4 per cent of the total market.
Related news
Heineken renews F1 global partnership
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AB InBev in talks to replace Heineken as UEFA beer partner
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Anheuser-Busch Bud Returns to Germany to Celebrate Its 150th Anniversary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Production has started at Magna’s new Vecsés plant – the investment will create hundreds of jobs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Present your innovation at the SIRHA Budapest 2026 exhibition!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian intermodal traffic is about to change pace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

