A study was released about the attitudes and habits related to the purchase of domestic food
The Hungarian food is excellent in all respects, yet consciously only about a third of the Hungarians are looking for domestic products on the shelves of the stores, according to the latest consumer research by the Media Union Foundation.
In the framework of a social campaign called “Buy Hungarian Products!”, Ipsos commissioned by the Médiaunió Foundation to prepare a study to get acquainted with the attitudes and habits related to the purchase of domestic food.
Related news
Ipsos Cost of Living Monitor 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The decade of uncertainty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Media Union: Millions are being defrauded through emotional manipulation – now in Hungary too
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
If you want fresh pine, look for Hungarian-produced pine
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how humans and AI work together – the artificial intelligence revolution in the workplace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Billa Czechia Focuses On Quick Commerce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
