A study was released about the attitudes and habits related to the purchase of domestic food
The Hungarian food is excellent in all respects, yet consciously only about a third of the Hungarians are looking for domestic products on the shelves of the stores, according to the latest consumer research by the Media Union Foundation.
In the framework of a social campaign called “Buy Hungarian Products!”, Ipsos commissioned by the Médiaunió Foundation to prepare a study to get acquainted with the attitudes and habits related to the purchase of domestic food.
Related news
Media Union: Millions are being defrauded through emotional manipulation – now in Hungary too
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary trusts AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The future of artificial intelligence: efficiency and entertainment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Industrial production is still declining in Hungary, but is already increasing in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food inflation accelerated in Germany in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There are 10 more days to take part in the OKOSTÁNYÉR® National Student Knowledge Test
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >