A study was released about the attitudes and habits related to the purchase of domestic food
The Hungarian food is excellent in all respects, yet consciously only about a third of the Hungarians are looking for domestic products on the shelves of the stores, according to the latest consumer research by the Media Union Foundation.
In the framework of a social campaign called “Buy Hungarian Products!”, Ipsos commissioned by the Médiaunió Foundation to prepare a study to get acquainted with the attitudes and habits related to the purchase of domestic food.
Related news
Media Union: Millions are being defrauded through emotional manipulation – now in Hungary too
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary trusts AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The future of artificial intelligence: efficiency and entertainment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
There are both positives and negatives in the new Hungarian certificate
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Christmas 2025: we start earlier, spend consciously and choose using AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: In the second quarter of 2025, the economic performance exceeded the second quarter of 2024 by 0.2 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >