The green wave has also reached the domestic fashion industry
Hungarians are interested in sustainable fashion and domestic brands, but they have little information about them – mmonline.hu quotes GLAMI’s second Fashion (Re)search research. Most people are looking for environmentally friendly materials.
Based on the results of the second research of Fashion (Re)search, it can be concluded that Hungarians are interested in the world of fashion and its impact on the environment or on working conditions, but they do not have enough or certain information about them (57%). (mmonline.hu)
Related news
New FAO publication reminds us of the finite nature of food production resources
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A DAV Mérnöki Kft. már tudja, hogyan kell előnyt kovácsolni az ESG-ből
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danish example in Hungary: sustainable food requires a common strategy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
No promotions, no shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi launches ‘lickable’ wrapping paper
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Private label’s allure transcends income levels, survey finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
